Emma Edström.

Om dig
Namn:
Emma
Smeknamn: Emmiz
Född: 1994
Började träna gymnastik: 2006 tror jag
Favoritövning: Handvolt-frivolt
Bästa gymnastikminne: När jag gjorde min första flickis
Säger ofta: Åh, va?
Klarar mig inte utan: Gymnastik och hästar
Roligaste person jag vet: Min lillebror


Om du får välja
Tumbling; framåt eller bakåt? Bakåt
Trampett; bord eller fria volter? Bord
Fristående; piruett eller balans? Balans
Övrigt; styrka eller smidighet? Styrka

Om andra i truppen
Vem är starkast? Maria
Vem har sämst humor? Jag
Vem gör roligast felhopp? Kommer inte på någon
Vem är snabbast? Jossa, tror jag
Vem är mest envis? Kommer inte på någon
Vem är bäst på att peppa? Julia L


Kommentarer

Har du någon kommentar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0