Josefin Hedmark.

Om dig
Namn:
Josefin
Smeknamn: Jossa, Josse
Född: 1991
Började träna gymnastik: När jag var sju år tror jag
Favoritövning: Handvolt-helskruv, flickis-salto, helskruv på trampett
Bästa gymnastikminne: När vi fick fara till Halmstad
Säger ofta: Typ, va?
Klarar mig inte utan: Skolan!!!
Roligaste person jag vet: Min trafiklärare!

Om du får välja
Tumbling; framåt eller bakåt? Just nu måste jag säga framåt eftersom det har gått väldigt bra på sista tiden
Trampett; bord eller fria volter? Båda :D (bord kan dock bli lite enformigt ibland)
Fristående; piruett eller balans? Balans tror jag (man får så ont i tårna och huvudet av att snurra så mycket)
Övrigt; styrka eller smidighet? Båda är nog rätt bra att ha

Om andra i truppen
Vem är starkast? Jag vet inte
Vem har sämst humor? Jonna, Nadja och Julia L! (ganska roliga)
Vem gör roligast felhopp? Vet inte
Vem är snabbast? Hmm..
Vem är mest envis? Måste nog säga mig själv eftersom jag inte ger upp så fort nån övning går dåligt
Vem är bäst på att peppa? Tycker att många är rätt bra på att peppa


Kommentarer

Har du någon kommentar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0