Julia Löfgren.

Om dig
Namn: Julia
Smeknamn: Turbo-Lövet
Född: 1994
Började träna gymnastik: När jag var runt 3 kanske jag tränade familjegympa
Favoritövning: Frivolt
Bästa gymnastikminne: Första gången vi var i Östersund
Säger ofta: Wow
Klarar mig inte utan: Kompisar
Roligaste person jag vet: Måste vara Tove & Frida N

Om du får välja
Tumbling; framåt eller bakåt? Oj, beror helt på, framåt tror jag
Trampett; bord eller fria volter? Vi har ju inte kört så mkt bord så trampett
Fristående; piruett eller balans? Balans
Övrigt; styrka eller smidighet? Styrka

Om andra i truppen
Vem är starkast? Oj det vet jag inte, men Rehn är stark
Vem har sämst humor? Jag vet inte.
Vem gör roligast felhopp? Svårt, Tina

Vem är snabbast? Nadja?
Vem är mest envis? Tina tror jag
Vem är bäst på att peppa? Ida


Kommentarer

Har du någon kommentar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0