Sandra Renman.

Om dig
Namn: Sandra
Smeknamn: Har inget
Född: 1995
Började träna gymnastik: När jag var 10,11 kanske
Favoritövning: Rondat-flickis
Bästa gymnastikminne: Östersund första gången vi va där
Säger ofta: Typ "seriöst"
Klarar mig inte utan: Kompisar, gymnastik
Roligaste person jag vet: Typ Tina

Om du får välja
Tumbling; framåt eller bakåt? Bakåt
Trampett; bord eller fria volter? Båda
Fristående; piruett eller balans? Piruett
Övrigt; styrka eller smidighet? Smidighet

Om andra i truppen

Vem är starkast? Jossa eller Maria
Vem har sämst humor? Jag vet inte alla har rolig
Vem gör roligast felhopp? Tina
Vem är snabbast? Jossa
Vem är mest envis? Johanna, Maria
Vem är bäst på att peppa? Ida, Johanna, Ellen


Kommentarer

Har du någon kommentar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0