Stina Andersson-Björk.

Om dig
Namn: Stina
Smeknamn: Stajnhåård
Född: 1994
Började träna gymnastik: Kom inte ihåg (A)
Favoritövning: Bord
Bästa gymnastikminne: Sundsvall 1:sta ggn tror jag.
Säger ofta: Helt sjuukt!
Klarar mig inte utan: Pengar på mobilen, koompisaar
Roligaste person jag vet: Haha, Julia, Emma A, Tini

Om du får välja
Tumbling; framåt eller bakåt?
Framåt!
Trampett; bord eller fria volter? Boord
Fristående; piruett eller balans? Balaans
Övrigt; styrka eller smidighet? Smidighet


Om andra i truppen
Vem är starkast?
Maria
Vem har sämst humor? ..Jag..tror jag..
Vem gör roligast felhopp? Haha Julia, Tina
Vem är snabbast? Jossa tror jag..
Vem är mest envis? Elleeen
Vem är bäst på att peppa? Typ Ida tror jag.


Kommentarer

Har du någon kommentar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0