Dräktinfo. Väldigt viktigt.

Hej brudar.

Det har uppstått ett litet problem med dräkterna. De är nämligen redan sydda (vilket ju är bra, för då får vi dem fortare!) i de storlekar som vi beställde dem från början. Som följer:

T12 - 7st
S - 6st
M - 11st
L - 7st

+ att vi ska beställa tre dräkter till (de nytillkomna), som vi kan bestämma storlekar på, men jag måste veta vilka som kan tänka sig att byta för att veta de tre sista storlekarna.

Kan Jossa eller Sandra beställa M istället för S?

Vilka av Nadja, KE, Elin, Maria och Ellen kan tänka sig L istället för M?

Jag vill veta så fort som möjligt så jag kan meddela leverantören så de kan sys upp och skickas till oss! Skriv här på bloggen eller släng iväg ett sms till mig.

/Coach M

Kommentarer
Postat av: nadja

en Large lär ju jag kunna tälta i..

2008-01-18 @ 19:47:31
Postat av: elin pelin

jag tror inte att jag kan ha en large..

2008-01-19 @ 12:49:36
Postat av: jossa

jag antar att jag måste byta eftersom sandra lär ju vara mindre

2008-01-19 @ 15:20:07
Postat av: Anonym

ja ja håller med nadja,
men om de inte går och ändra så blire ju så
när får vi dom?

2008-01-20 @ 11:25:48

Har du någon kommentar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0