Sommar, sommar, sommar!

Skepp ohoj!

Har ni en bra start på sommarlovet? Jag hoppas att ni är lediga från allt vad träning heter nu ett tag, det behöver ni. Jag sitter och klurar på lite sommarträning och kommer snart att lägga upp förslag på ett litet "schema" här på bloggen. Sen får ni säga bu eller bä, om det är bra eller dåligt.

För att underlätta utskicket av detta schema (mest för mig själv, höhö) så håller jag på att sammanställa allas mailadresser. Har de flestas, förutom KE, Emma E och Sandras. Släng iväg ett mail till [email protected] så får jag era adresser. Vet ni andra med er att ni bytt mail nyligt, skicka iväg ett mail ni med!

Ha det gött, sola lugnt och hoppa försiktigt på studsmattorna!

KRAM Malin

Kommentarer
Postat av: tina

HAHA, jag har flugit utanför igen ... nananna, men jag landade på svanskotan på en järnpinne haha

2008-06-21 @ 18:10:04
URL: http://tiiniwini.blogg.se/

Har du någon kommentar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0