Varven till Redskapscupen.

Här är varven till Redskapscupen 13 april (jättejättesnart är det ju!).

Hopp
1. Överslag
2. Volt
3. Sträckt / Sträckt med halv / Sträckt med hel

Tumbling
1. Rondat-Flickis
2. Hjulning-Handvolt / Handvolt-Frivolt / Handvolt-Sträckt med halv
3. Hjulning-Hjulning-Rondat / Rondat-Flickis-Flickis / Rondat-Flickis-Salto

Vi kommer att köra med så många som möjligt på alla varv, då enbart de åtta bästa räknas. Fundera över vilka varv du tror att du kan köra. Där det står flera alternativ är det givetvis stegring som gäller. Imorgon börjar vi med tävlingsträning inför Redskapscupen, så försök fundera tills dess!


Kommentarer
Postat av: nadj

Jag har nå utslag och i halsen och ont så jag får inte träna ikväll!
men jag tänkte att jag kan säga vad jag hade tänkt köra på redskapscupen:

-Volt, sträckt
-rondat flickis,handvolt frivolt, rondat flickis flickis!

2008-04-01 @ 17:33:30

Har du någon kommentar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0