Coach M berättar...

Låt mig påminna er om penntricket, som jag skulle vilja kalla det;

Om man är ledsen eller sur så ska man ta en penna (sitt eget pekfinger funkar också bra om man inte har tillgång till en penna, se då bara till så att det är rent!) och lägga den på tvären i sin mun. Liksom bita fast den. Detta kommer då tvinga fram något av ett leende. När musklerna ler skickas signaler upp till hjärnan som säger "woho jag är glad idag" och då kommer hjärnan att tro det, eftersom hjärnan är så pass lättlurad.

Såå, om era hjärnor känner sig lite ur form någon av resterande SJU träningar är det bara att hugga ner i mitt pennfack och plocka upp en penna. För visst kommer ni ihåg vad jag sa? Det är NI som kammat hem alla pokaler och medaljer nedan för att NI har tränat hårt och för att NI, framför allt, har tränat med ett leende på läpparna!

Ska vi utöka den lilla samlingen, eller vad säger ni? Låt mig höra!




Kommentarer

Har du någon kommentar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0