Läs igenom, tack.

Jomen hej.

Som jag sa igår så vill jag att ni funderar lite över varför ni kommer på träning. Är det för att träna eller för att umgås? Kommer ni nå era mål genom att träna eller genom att prata om livet de sex timmar vi har i hallen? Har ni tänkt att vi ska ha ett lag som är redo att tävla den 12 oktober? Vill ni åka till Sundsvall? Vad gör jag som tränare i hallen? Ska jag fortsätta planera träningar eller ska vi bara latja resten av terminen? Är det okej att jag som tränare dyker upp sent, eller inte dyker upp alls utan att meddela?

Ta en funderare till träningen på tisdag. Jag sitter nämligen och kollar busstidtabell och priser till Sundsvall och det vore toppen att veta om det är bortkastad tid eller ej. Det är ni som bestämmer vart vi ska lägga nivån på träning och jag är där för er skull. Och jag hoppas att ni är där för er egen skull!

Ses på tisdag!

/Coach.

Kommentarer

Har du någon kommentar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0