Ny tid, nya svar, samma frågor.

Dags för en (tr)uppdatering här på bloggen under kategorin "Truppen". Saker och ting kan faktiskt ha förändrats sen sist. Jag vill att ni alla svarar på följande frågor (typ samma som sist) och mailar svaren till mig ([email protected]) så fort som möjligt. Nu vill jag ha lite liv och rörelse här på bloggen så vi kan dra igång lite RM-pepp. Det är inte mer än TJUGOSJU ordinarie träningar kvar!!!

Om dig
Namn:
Smeknamn:
Född:
Började träna gymnastik:
Favoritövning:
Bästa gymnastikminne:
Säger ofta:
Klarar mig inte utan: 

Om du får välja
Framåt eller bakåt på tumbling?

Pega eller fria volter? 
Styrka eller smidighet?


Om andra i truppen
Vem är starkast?

Vem har sämst humor?
Vem gör roligast felhopp?
Vem är snabbast?
Vem är mest envis?
Vem är bäst på att peppa?


Kommentarer

Har du någon kommentar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0