Ta vara på talangen då.

"Den som kan något gör det, den som inte kan något undervisar."

- George Bernard Shaw.


Ja, för mig är det sedan länge kört. Jag blir aldrig en bättre gymnast än vad jag var för tre år sedan. Men ni har så jävla mycket talang och krut kvar att ge. Ta vara på det! Kom ihåg vad vi pratade om på träningen i tisdags och ta med er det till varje träning. En RM-satsning kräver fokus och seriös inställning. Om ni har det så kan vi nu påbörja våran RM-resa... Vilka följer med mig på resan? Jag behöver er, för som sagt, för mig är det sedan länge kört, det är därför jag bara undervisar.

Dessa tjejer tog RM-guld förra året. Tror ni de har nöjt sig med "lagom"? Knappast. Det ska ni inte heller göra. Ni ska vara nöjda över en bra träning och avklarade delmål, men veta att ni kan alltid lära er mer. Ni kan bli bäst om ni bara vill.


Kommentarer

Har du någon kommentar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0