Träningar kvar!

Söndag 18/ 10 - Trampe o tumbling 
Tisdag 20/ 10 - Trampe o tumbling
Torsdag 23/ 10 - Dans, fixa formationer!!
Söndag 25/ 10 - Trampe o tumbling, pega



Tisdag 27/ 10 - Alla varv 
Torsdag 29/ 10 - Dans i spegelsalen för dom i friståendet.
Söndag 1/ 11 - Allt

Tisdag 3/ 11 - Varven ska sitta, med bestämda platser o bra ström.
Torsdag 5/ 11 - Dans  
Söndag 8/ 11 (marrans födelsedag) - Allt
Tisdag 10/ 11 - Alla ska ha dräkter
Torsdag 13/ 11 - Alla ska ha dräkter ( uppvisning )

Wie sen far vi på fredag!!!
Detta är vad marran kom på , skriv in saker om ni vill lägga till något.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har minsann fått se er på film från höstens träningar. För det första måste jag säga att jag saknar er så jag dör. Och för det andra är jag stolt över de framsteg jag kunde se och även det faktum att ni tagit tag i det här med Östersund. Det kommer gå hur bra som helst! Jag tror på er. Ni kan, ni vill, ni ska. In med pennan i munnen och upp med krutet. KÖTTA!

2009-10-27 @ 10:09:19
URL: http://passopp.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hur gåre nurå?! Tell me! Jag är så himla nyfiken. Och så himla avundsjuk på er som får åka till Östersund i helgen. LYCKA TILL och LOVA att filma och lägga upp på bloggen!

2009-11-11 @ 12:13:39
URL: http://passopp.blogg.se/
Postat av: Happy Mami

NI VANN NI VANN NI VANN NI VAAAANN!!!! OH MY GOOOOD!!! Jag är så himla glad för er skull och inte att förglömma, så himla STOLT! WIIIIIEE!! Jag hoppas verkligen att detta underbara äventyr har filmats. Miljoner kramar till er från en mamma som saknar er

2009-11-15 @ 18:42:41
URL: http://passopp.blogg.se/

Har du någon kommentar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0